“YAYIMLADIĞIMIZ RAPORLARLA ŞEFLERİMİZE VE SEKTÖRE İLHAM VERİYORUZ.”
Unilever Food Solutions (UFS), dünyada her geçen gün büyüyen ev dışı tüketim kanalında, partnerlerinin etkili çözüm ortağı olma hedefiyle çalışmalarına devam eden bir şirket. UFS Türkiye, Orta Asya ve Kafkasya Genel Müdürü Yılmaz Tokgöz, çalışmalarını ve 2025 planlarını anlatıyor. “Profesyonel mutfaklarda şeflerin her gün nelerle karşılaştığını çok iyi biliyoruz. Bu yüzden şeflerin ihtiyaçlarını tam olarak anlıyor ve ürünlerimizi bu ihtiyaçlara yönelik geliştiriyoruz. “Şeflik zanaatı” anlayışıyla şef gibi düşünerek yarattığımız inovatif ve sürdürülebilir çözümlerle iş ortaklarımızın işlerini geliştirmelerine ve geleceğe hazırlanmalarına yardımcı oluyoruz. İnovatif ve yüksek kaliteli ürünlerin yanı sıra, reçete kitapçıkları, trendler, ipuçları ile şeflerin yanındayız. UFS Akademi’nin de yer aldığı dijital platformumuzla şeflere bilgi akışı sağlarken, günümüzün hızını yakaladığımız WhatsApp for Business kanalımızla hızlı ve pratik çözümler uyguluyoruz. 2023 yılından beri yayınladığımız “Geleceğin Menüleri” raporumuzla sektörün ihtiyaçlarını anlıyor ve geleceğe dair öngörülerimizi sektöre sunuyoruz. Geleceğin Menüleri projemiz ile aynı anda pek çok zorlukla mücadele eden ve geleceği görmekte zorlanan şef ve işletmecilere rehber olma düşüncesiyle yola çıktık. 250’si kendi bünyemizde olmak üzere, dünyanın farklı kültürlerinden bin 600’den fazla şefin öngörüleriyle “Geleceğin Menüleri Trend Raporu”nu oluşturduk. Kantar, Firmenich, Symrise, IFF, The Forge, CMJ-PDC gibi dünyanın önde gelen araştırma şirketlerinden aldığımız sektör raporları da dahil olmak üzere güçlü global verilerden, şeflerin kapsamlı katkılarından, en az 21 ülkedeki 69 milyon aramayı temsil eden 77 bin anahtar sözcük kullanılarak yapılan sosyal medya analizleriyle desteklediğimiz trend raporunun ikincisini de 2024’te yayınladık. Şeflerimizi çok sevdikleri mesleklerinde özgürleştirmek, yaratıcılık ve yeteneklerini güçlendirmek istiyoruz. 2025 yılı yine şeflerimize ve sektöre ilham verecek trend raporumuzu yayınlamayı sabırsızlıkla bekliyoruz. Her zaman olduğu gibi bu yıl da ev dışı tüketim sektörüne “Bugün yanındayız, yarına hazırız” diyoruz.
Değerli okuyucumuz,
Bu haberin detayını Business Türkiye dergisinde bulabilirsiniz.