”TEKNOLOJI VE INOVASYON ODAKLI GIRIŞIMCILIĞI DESTEKLIYORUZ”

Mutlu bireyleri olan, güven dolu bir toplum hedefiyle kullanıcı- larına bireysel emeklilik, hayat sigortası ve ferdi kaza sigortası alanla- rında yenilikçi ürünler sunan AgeSA, tüm hizmet süreçlerinde dijitalleşme atılımlarını hız kesmeden sürdürüyor. Dijitalleşme, teknoloji ve inovasyonu sürdürülebilir kalkınma için önemli araç olarak gören şirket, yapay zeka ve veri analitiği gibi konularla da iş süreçlerini daha verimli hale getiriyor. AgeSA İnsan Kaynakları ve Sürdürülebilirlik Genel Müdür Yardımcısı Burak Yüzgül, “dijital marka” olma stratejilerini ve geliştirdikleri projeleri aktarırken, dijitalin genel olarak marka kimliğine etkisinin önemini de vurguluyor.

”DIJITAL MARKALAŞMA GÜNÜMÜZDE BIR TERCIH DEĞIL ZORUNLULUK”

Markalaşma, dünyada hızlı bir deği- şim ve gelişim içinde. Günümüzde markaların varlıklarını korumaları ve teknoloji çağına ayak uydurabilmeleri için dijital ortamda bulunmaları gerekiyor. Globalleşen dünyada dijital ve Burak YÜZGÜL AgeSA İnsan Kaynakları ve Sürdürülebilirlik Genel Müdür Yardımcısı ”TEKNOLOJI VE INOVASYON ODAKLI GIRIŞIMCILIĞI DESTEKLIYORUZ” teknolojik gelişmelerle birlikte dijital markalaşmanın günümüzde bir tercih değil zorunluluk haline geldiğini söy- leyebiliriz. Sürdürülebilir marka yönetimi için dijital, bir gereklilik. Doğuştan dijital bir nesil geliyor ve bu rüzgarın da etkisiyle dijitalleşmenin iş hayatına etkileri her geçen gün artıyor. 8-10 yıl içinde beklediğimiz dijitalleşme, pandemiyle birlikte tüm sektörler için hızlı şekilde gerçekleşti. Yaygın ve erişilebilir internet, akıllı cihazların ve beraberinde akıllı uygulamaların cebimize girmesiyle, bilgiye hemen ulaşma olanağı sağla- dı. Biz de AgeSA olarak ürün, hizmet ve iş süreçlerimiz başta olmak üzere değer zincirimizin tüm halkalarındaki dijital- leşme atılımlarımızı hız kesmeden sürdürüyoruz. Müşteri memnuniyetinde liderlik hedefiyle, çok kanallı ve her an ulaşılabilir bir deneyim sunuyoruz. Yaptığımız araştırmalarla müşterilerimizi dinliyor, ihtiyaç ve beklentileri odağında çözümler üretiyoruz. Dijitalde her an ulaşılabilir olmayı önemsiyor ve farklı iletişim kanallarıyla müşterilerimize kesintisiz hizmet veriyoruz.

”YOL HARITAMIZ ANALITIK MÜKEMMELLIK”

Dijital markalaşma, dijital pazarlama- nın altındaki kavram, süreç ve uzmanlıkların bir bütün halinde kullanılarak veya kurgulanarak gerçekleştirilmesi olarak tanımlanıyor. Yalnızca dijital pazarlama sürecinin dört dörtlük uy- gulanması, dijital markalaşma anlamına gelmez. Dijital markalaşma, geleneksel kavram, süreç ve uzmanlıklardan da beslenir. AgeSA olarak tüm iş yapış bi- çimi ve operasyonel süreçlerimizle, uz- manlığımızla, dijitalleşme atılımlarımızı ve “veri odaklı şirket olma” stratejimiz doğrultusunda analitik yetkinliklerimizi geliştirmeye devam ediyoruz. 2016 yılından bu yana kararlı şekilde takip ettiğimiz “Analitik mükemmellik” yol haritamız çerçevesinde, analitik çalışmalar ve yapay zeka destekli uygulamalarla müşteri ihtiyaçlarını belirliyor, bu ihtiyaçlara uygun ürün ve hizmetler sunuyoruz. Müşteri memnuniyetinin artırılması ve müşteriler için güvenli bir gelecek hazırlayacak yönlendirmelerin bilimsel yöntemlerle yapılması da önceliklerimiz arasında yer alıyor. Dijitalleşme ve inovasyona bakışımızın önemli bir yansıması da “AgeSA Mobil” uygulamamız. Kullanıcı deneyimini odağa koyarak yaklaşık 250 müşterimizle ve iş ortağımızla birlikte tasar- lanan sektörün en gelişmiş, yenilikçi ve müşteri odaklı mobil uygulaması “AgeSA Mobil”, müşterilerimizin biri- kimlerini izleyebilmesi ve finansal işlemlerin tek çatı altında yapılabilmesi için kuruldu. Uygulamamızın sunduğu özellikler sayesinde müşterilerimiz iş- lemlerini daha pratik şekilde ve tek bir uygulama üzerinden gerçekleştirilebili- yor. Mobil uygulamamıza her geçen gün yeni fonksiyonlar ve özellikler ekleyerek geliştirmeye devam ediyoruz.

Değerli okuyucumuz,

Bu haberin detayını Business Türkiye dergisinde bulabilirsiniz.