”SÜRDÜRÜLEBİLİRLİKTE KÜLTÜREL DEĞİŞİM YARATIYORUZ”

Teknolojisi ve inovasyon odağıyla, dijital ödemeleri müşteriler, işletmeler, bankalar ve devletler için gerçek hale getiren Visa, 60 yılı aşkın süredir liderliğini sürdürüyor. Geçtiğimiz aylarda ikonik logosunun yenilenmiş halini ve kapsamlı marka dö- nüşümünü içeren “Visa’yla Tanış” kampanyasını global ölçekte duyuran marka, böylece geniş ağının sunduğu imkanları ve küresel ekonomide kapsayıcılığı mümkün kılma taahhüdünü tekrar vurguluyor. Visa Güney Avrupa Pazarlama Başkanı Birim Gönülşen, Business Türkiye’nin sorularını yanıtlarken, İzmir’de devreye aldıkları ulaşımda temassız ödeme hizmetlerini, dönüşüm yolculuklarının içeriğini ve yerel ekonomiye verdikleri desteği bizlerle paylaşıyor.

Visa, 60 yıldır hayatımızda yer alan ikonik bir marka. Çok kısa süre önce hayata geçirdiğiniz marka dönüşüm süreciniz ile geleceğin markası olmaya devam edeceğiniz de oldukça aşikar. Söz konusu dönüşüm sürecinin anlamını ve felsefesini bizlerle paylaşır mısınız?

Evet, sizin de söylediğiniz gibi Visa gerçekten de ikonik bir marka ve köklü bir geçmişi var. Cüzdanınızı açıyorsunuz, bir dükkana giriyorsunuz ya da ödeme yapıyorsunuz… İşte tüm bu anlarda Visa karşınıza çıkıyor. Bu kadar aşina olduğumuz için de hepimizin Visa’nın aşağı yukarı ne olduğu konusunda bir fikri var. Oysa ki Visa markasının arkasında global ölçekte sayısız insan, iş ortakları ve ürünlerden oluşan büyük ve dinamik bir ağın bulunduğunun farkında değiliz. Visa, sahip olduğu geniş ağ ile insanları birbirine bağlıyor, hayatımızı kolaylaştırıyor ve en ücra köşelerden en büyük şehirlere kadar bunu yapabildiği için hayalini kurduğumuz olasılıklar hakkında tüm dünyanın kapılarını açarak bize ilham verebiliyor. Visa, değerler açısından şanslı bir yerde. Çünkü Visa olarak her yerde herkesi kapsayan ekonomilerin, herkesi geliştireceğine inanıyoruz. Marka imajımıza bakarsanız eşittir işaretine benzeyen iki çizgi göreceksiniz. Visa’nın özünü anlatan bir marka sembolü. Eşitliğe, kapsayıcılığa, fırsata olan bağlılığımızın güzel bir hatırlatıcısı.

Değerli okuyucumuz,

Bu haberin detayını Business Türkiye dergisinde bulabilirsiniz.