“PERAKENDE MEDYA DÖNÜŞÜM YOLCULUÄžUMUZDA YENÄ°LÄ°KÇİ ÇÖZÃœMLER YARATIYORUZ”
Organize gıda perakendesinde hayata geçirdiği yenilikçi ve öncü çalışmalarla Türkiye’de 67 ilde bin 200’e yakın mağazasıyla hizmet veren Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, CRM alanındaki yeniliklerine bir yenisini ekledi. Medya sektöründe katma değer yaratacak data entegreli yeni pazarlama platformu CarrefourSA Retail Media’yı hayata geçiren şirket böylece markalar ve satıcılara kişiselleştirilmiş ve etkili reklam kampanyaları oluşturma imkanı sunarak, pazarlama stratejilerini daha güçlü hale getiriyor. Söz konusu platform, iş ortaklarının hedef kitlelerine doğru yerde ve zamanda minimum maliyetle ulaşmasını sağlayarak hem satışlarını hem de kârlılıklarını artırmalarını destekliyor. Gerçekleştirilen çalışmayla reklamverenler ve müşterilerin ihtiyaçlarına yönelik yenilikçi çözümler geliştirdiklerini söyleyen CarrefourSA Dijital Teknolojiler ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Burçin Çelik, platform hakkında detaylı bilgileri bizlere aktarıyor.
“MALÄ°YETLERÄ°N ETKÄ°N YÖNETÄ°LMESÄ° DESTEKLEYECEK”
Yılda online ve fiziksel maÄŸazalarımızla 209,5 milyon ziyaretçiyi ağırlarken, CarrefourSA Online Market aylık ortalama 7,5 milyon ziyaret alıyor. Bu alandaki doÄŸru yatırımlarımız sayesinde ise 11,6 milyon kartlı müşteriye ulaÅŸarak, Türkiye’nin en güçlü perakende zincirlerinden biri olarak hizmet vermeye devam ediyoruz. Åžu anda CarrefourSA’nın toplam cirosunun yüzde 75’i sadakat kart kullanımlı iÅŸlemlerden oluÅŸuyor. Bu yüzden sektörümüzdeki küresel ve yerel dönüşüm süreçlerini yakından takip ediyoruz. 2024’ün başından itibaren geliÅŸtirdiÄŸimiz CarrefourSA Retail Media platformu reklam performanslarının anlık olarak takip edilmesini saÄŸlayarak reklamverenler tarafından maliyetlerin etkin ÅŸekilde yönetilmesini destekleyecek.
DeÄŸerli okuyucumuz,
Bu haberin detayını Business Türkiye dergisinde bulabilirsiniz.