2011 yılında İlhan Tanacı tarafından ülkemizde ev/yaşam, dekorasyon ve ev tekstili alanında tüketici ihtiyaçlarına yönelik kurulan Madame Coco; her geçen gün zenginleşen geniş ürün yelpazesiyle, Türkiye’nin lider ev tekstili ve dekorasyon markası. Faaliyetlerine yurt dışında birçok farklı ülkede hızla devam eden marka, en son Fransa’nın Grasse bölgesinden ilham alınarak tasarlanan ve temasını doğadan gelen içeriklerin oluşturduğu RÉPERTOIRE markası ile müşterilerin kozmetik ihtiyaçlarını karşılamaya yönelik birçok farklı alternatif sunuyor. Yurt dışındaki güçlü mağaza ağlarının global marka olma yolundaki hedeflerinin bir parçası olduğunu belirten Madame Coco Genel Müdürü Cemal Cem Işık, markaya dair sorularımızı yanıtladı.
2011 yılında kurulan Madame Coco, başarılı adımlarla kısa sürede alanın- da ilk sıralara yerleşti. Geniş ürün yelpazesiyle sektöre yön veren şirke- tinizin başarısının arkasında yatan en önemli stratejiniz nedir?
Madame Coco olarak müşterilerimi- zin ihtiyaç ve beklentilerini stratejisinin merkezine alan bir iş modelimiz var. Buradan yola çıkarak her dönemde trendleri belirleyen bir ürün gamıyla faaliyet gösteriyoruz. Madame Coco’yu ev tekstili ve dekorasyon sektöründe lider marka konumuna taşıyan ana unsur da bu anlayış. Mağazalarda müşterilerimize ziyaretleri sırasında kendilerini evlerinde gibi rahat hissetmelerini sağlayacak bir alışveriş deneyimi yaşatmak ana amaçlarımız arasında yer alıyor. Ziyaretçilerimize ev konforu sağlayan mağazalarımız, online kanallarımız ve özverili çalışanlarımız ile her geçen gün büyüyen bir marka olmaya devam edi- yoruz. Mağazalarımız ve madamecoco. com ile hem fiziki hem de online şekilde 7/24 müşterilerimize hizmet sunuyoruz.
Değerli okuyucumuz,
Bu haberin detayını Business Türkiye dergisinde bulabilirsiniz.