1955 yılında kurulduğu günden bu yana Türk beyaz eşya sektöründe liderliğini her zaman koruyan Arçelik; bugün üretim tesisleri, satış ve pazarlama ofisleri, çalışanları ve bünyesi altında bulunan markalarıyla dünya çapında ürün ve hizmet sunan büyük bir şirket. Avrupa beyaz eşya sektöründe ikinci büyük şirket konumunda yer alan Arçelik, geleceğin dünyasında daha iyi bir yaşam için sorumlu üretim ve tüketim bilinciyle son teknolojileri bünyesine entegre ediyor. Markanın Türkiye Pazarlama Direktörü Mehmet Tüfekçi, sürdürülebilir teknolojiler ve hizmetler geliştirmeye devam edeceklerinin altını
çizerek sorularımızı yanıtladı.
Arçelik olarak bu yıl devrim niteliğinde bir değişikliğe giderek marka stratejinizin odağına “iyi yaşam”ı aldığınızı ilan ettiniz. “İyiliği aşkla tasarlar” sloganınızın ardındaki yeni stratejinizi, uygulamalarınızı ve üretimden pazarlamaya kadar hedeflerinizi öğrenebilir miyiz?
Gezegenimizin geleceği, azalan doğal varlıklar, iklim krizi, pandemi gibi küresel gelişmeler bizleri önceliklerimiz ve markamızın gideceği yol üzerinde yeniden düşünmeye sevk etti. Tüm bu sorunlara karşı biz kendimize “Ne yapa- biliriz?” sorusunu yönelttik. İşte iyiliğe giden yolculuğu- muz da bu soruyla başladı. Bu yeni stratejimizle, doğaya zarar vermeyen üretim süreçleri, dünya kaynaklarını daha verimli kullanan ürün ve teknolojiler, fayda odaklı projeler ile gezegenimizin geleceğine katkı sağlamayı amaçlıyoruz. Yeni marka yolumuzda öncelikle odağımıza sorumlu üre- tim ve tüketimi aldık. Sorumlu üretim ve tüketimi destekleyecek ürün, teknoloji, servis ve projeler geliştirmeyi, bu konudaki farkındalığı artırmayı hedefliyoruz. Yıllardır yeniliği aşkla tasarlayan Arçelik olarak sorumlu üretim ve sorumlu tüketim anlayışıyla el ele verip, dünyayı hep birlikte iyileştirebileceğimize inanıyoruz. Bu anlayışımızla sürdürülebilir teknolojiler ve hizmetler geliştirmeye devam edeceğiz.
Değerli okuyucumuz,
Bu haberin detayını Business Türkiye dergisinde bulabilirsiniz.