“İŞ YERİNİN ÇÖZÜM ORTAĞI OLARAK KONUMLANIYORUZ”

Türkiye’nin lider online iş yeri marketi olarak operasyonlarına devam eden Avansas, aynı zamanda en geniş yatırımlı ve organize şirketi olarak başarılı yolculuğunu sürdürüyor. Sunduğu avantajlı satın alma sistemi, iş yerlerine hem maliyet hem de zaman açısından önemli avantajlar sağlayan şirketin “private label’’ ürünleri yüksek kaliteyi uygun fiyatlarla birleştiriyor. Business Türkiye okuyucuları için sorularımızı yanıtlayan Avansas Genel Müdürü Ahmet Güleç hem yeni hedeflerini hem de sektörde yarattıkları farklılıkları aktarıyor.

“HİZMET KALİTESİ VE BU KALİTEYE PARALEL OLARAK İLERLEYEN BÜYÜME HIZIYLA BAŞARILI YOLCULUĞUNU SÜRDÜREN AVANSAS OLARAK 2024 YILINA DAİR DEĞERLENDİRMELERİNİZİ ALABİLİR MİYİZ ? BU YIL AVANSAS İÇİN NASIL GEÇTİ ?”

2024, Avansas için büyüme ve verimlilikle dolu bir yıl oldu. Hizmet kalitemizi artırmaya yönelik yatırımlar yaparken, müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutma hedefimize odaklandık. Bu yıl, sektörel ürün yelpazemizi genişlettik ve derinleşme sağladığımız sektörlerde stoklu ürün sayımızı artırdık. Böylece müşterilerimize daha çeşitli ve kaliteli ürünler sunabildik. Operasyonel altyapımıza yaptığımız yatırımlar sayesinde teslimat süreçlerimizi daha da hızlandırdık. Bu da müşterilerimizin ürünlere daha kısa sürede ulaşmasını sağladı. Ayrıca, müşteri geri bildirimlerini dikkatle analiz ederek hizmetlerimizi sürekli iyileştirdik. Bu dönüşüm ve gelişim süreci, müşteri sayımızın artmasına ve sadık bir müşteri kitlesi oluşturmamıza katkı sağladı. 2024, Avansas’ın sektördeki lider konumunu pekiştirdiği ve yenilikçi çözümlerle iş yerlerine daha fazla değer kattığı bir yıl olarak kayıtlara geçti.

“GEÇTİĞİMİZ AYLARDA GERÇEKLEŞTİRDİĞİNİZ BİR ARAŞTIRMAYLA 2024 YILI İŞ YERİ ALIŞVERİŞ TRENDLERİNİ AÇIKLADINIZ.BU ARAŞTIRMANIN SONUÇLARI HAKKINDA GÖRÜŞLERİNİZ NELER ? ALIŞVERİŞTE GEÇMİŞ YILLARA GÖRE NE GİBİ FARKLILIKLAR MEVCUT ?”

2024 yılı iş yeri alışveriş trendleri araştırmamız, iş yerlerinin giderek daha dijitalleştiğini, verimliliğe daha fazla önem verildiğini ve çevre dostu ürünlere olan ilginin arttığını ortaya koydu. Müşterilerimiz, sürdürülebilir ve toksik olmayan malzemelerden üretilen ürünlere yönelmeye başladı. Geri dönüştürülebilir ve çevreye duyarlı ürünlere olan talep bu yıl önemli ölçüde arttı. Ayrıca, iş yerlerinin toplu alımlar yaparak maliyetleri optimize etmeye çalıştığını ve verimliliği en üst düzeye çıkarma hedefinde olduklarını gözlemledik. Geçmiş yıllara kıyasla, online alışverişin fiziksel alışverişin yerini aldığı, siparişlerin hızla ve güvenilir şekilde teslim edilmesinin öncelik haline geldiği bir dönemdeyiz. Müşterilerimiz, dijital platformlar üzerinden sipariş verme ve bu siparişleri kolayca takip etme imkanına büyük değer veriyor. Biz de operasyonel ve teknolojik altyapımızı geliştirerek müşterilerimize daha iyi bir deneyim sunmayı hedefledik. Bütün bu verilerden yola çıkarak 2025’in iş yerleri için verimliliğin ön plana çıktığı bir yıl olacağını düşünüyoruz.

“AVANTAJLI SATIN ALMA SİSTEMİ İLE AVANSAS’IN İŞ YERİ ALIŞVERİŞİNDE ŞİRKETLERE SUNDUĞU REKABET ARTILARI HAKKINDA BİLGİ ALABİLİR MİYİZ ?”

Avansas olarak sunduğumuz avantajlı satın alma sistemi, müşterilerimize hem maliyet hem de zaman açısından önemli avantajlar ve verimlilik sağlıyor. Öncelikle, geniş ürün yelpazemiz sayesinde müşterilerimiz tüm iş yeri ihtiyaçlarını tek bir noktadan karşılayabiliyor. Bu da onların hem zamandan hem de lojistik maliyetlerinden tasarruf etmelerine olanak tanıyor. Tek depodan, tek fatura ile nakliyat hizmetimiz sayesinde şirketler için süreci daha basit ve hızlı hale getiriyoruz. Ürünlerimizi doğrudan üreticiden müşterilerimize teslim ediyoruz. Bu da ürünlerin fiyatlarını uygun seviyede tutmamızı sağlıyor. Müşterilerimiz, rekabetçi fiyatlarla kaliteli ürünlere ulaşarak maliyetlerini azaltabiliyor ve daha verimli iş süreçleri oluşturabiliyor. Ayrıca, AvansasPRO gibi özel sistemlerimizle iş yerlerinin sipariş onay mekanizmalarını ve bütçe kontrolünü daha etkin şekilde yönetmelerine yardımcı oluyoruz.

“AVANSASPRO, KURUMSAL MÜŞTERİLERİN HEM TÜM OFİS İHTİYAÇLARINI TEK ADRESTEN KARŞILIYOR HEM DE DANIŞMANLIK HİZMETİ VERİYOR. BU KAPSAMDA, BÜYÜK ÖLÇEKLİ ŞİRKETLERE SUNDUĞUNUZ HİZMETLERİ VE AVANTAJLARI ANLATIR MISINIZ ? ÇÖZÜM ORTAĞI OLMA KONUSUNDA ÇALIŞMALARINIZ NELER ?”

AvansasPRO özellikle büyük ölçekli şirketlere özel olarak sunduğumuz bir hizmet platformu. Bu platform sayesinde müşterilerimize özel satış destek ekibi ve sürekli iletişim desteği sağlıyoruz. AvansasPRO üyeleri, Türkiye genelindeki tüm lokasyonlarda özel fiyat avantajlarından yararlanabiliyor ve stoklama maliyetlerini azaltabiliyor. Ayrıca, sipariş onay mekanizmaları, bütçe kontrolü ve gelişmiş raporlama gibi özellikler sayesinde müşterilerimizin iş süreçlerini daha etkin şekilde yönetmelerine olanak tanıyoruz. Müşterilerimizin ihtiyaçlarına özel çözümler geliştirmek, onların iş süreçlerini daha verimli hale getirmek için sürekli olarak çalışıyoruz. Bu sayede sadece ürün tedarikçisi değil, aynı zamanda iş yerlerinin çözüm ortağı olarak konumlanıyoruz. Müşterilerimizin iş süreçlerini iyileştirirken, onlara danışmanlık hizmeti de sunarak iş yeri alışverişlerinde en uygun çözümleri bulmalarında önemli rol oynuyoruz.

“YÜKSEK KALİTEYİ UYGUN FİYATLA BİRLEŞTİRDİĞİNİZ “PRIVATE LABEL”ÜRÜNLERİNİZİ VE AVANTAJLARINIZI ANLATIR MISINIZ ?”

Avansas olarak, private label (PL) ürünlerimizle müşterilerimize yüksek kaliteyi uygun fiyatlarla sunmayı hedefliyoruz. Kırtasiyeden temizlik malzemelerine, gıdadan mobilyaya kadar geniş yelpazede 480’den fazla PL ürünümüz bulunuyor. Bu ürünlerimizi, doğrudan üreticiden müşterilerimize teslim ederek müşterilerimizi gereksiz maliyetlerden kurtarıyoruz. Bu sayede, müşterilerimizin kaliteye odaklanmasını sağlıyoruz. Avansas markalı ürünler, ambalaja veya marka ismine değil, ürünün kendisine yatırım yapma anlayışı ile sunuluyor. Müşterilerimiz, bu ürünlerle hem maliyetlerini düşürebiliyor hem de kaliteli ürünlere erişim sağlayabiliyor. Ayrıca, PL ürünlerimizin üretiminde sürdürülebilir kaynakların kullanılmasına dikkat ediyoruz. Bu da çevre dostu bir alışveriş deneyimi sunmamızı mümkün kılıyor. Bunlara ek olarak önümüzdeki günlerde PL ürünlerimizi sektörel derinleşmeye daha fazla giderek çeşitlendirmeyi hedefliyoruz.

“AVANSAS,TÜRKİYE GENELİNDE YAYGINLAŞAN HİZMET AĞI VE OPERASYONEL ALTYAPISI İLE LİDERLİĞİNİ KORUYAN BİR ŞİRKET.GELİNEN NOKTAYA DAİR DEĞERLENDİRMELERİNİZİ ALABİLİR MİYİZ ?”

Avansas, Türkiye genelinde genişleyen hizmet ağı ve güçlü operasyonel altyapısı sayesinde sektörde lider konumunu koruyor. Yaklaşık 20 şehirde kendi araçlarımız ve personelimizle oldukça hızlı teslimat yapma kapasitesine sahibiz. Bu geniş lojistik ağımız, müşterilerimize hızlı ve güvenilir teslimat hizmeti sunmamıza olanak tanıyor. İş yeri alışverişini dijitalleştirerek müşterilerimizin zamandan ve maliyetten tasarruf etmelerini sağlıyoruz. Aynı zamanda teknolojik altyapımıza yaptığımız sürekli yatırımlar, müşterilerimizin alışveriş deneyimini daha da kolaylaştırıyor. Geldiğimiz noktada, hizmet ağımızı daha da genişleterek Türkiye’nin her köşesine kaliteli ve hızlı hizmet götürmeyi hedefliyoruz. Teknolojiyi ve dijitalleşmeyi işimizin merkezine koyarak müşterilerimize kesintisiz hizmet sunmaya devam ediyoruz.

Değerli okuyucumuz,

Bu haberin detayını Business Türkiye dergisinde bulabilirsiniz.