”HEDEFİMİZ YENİ ÜRÜNLERİMİZLE DAHA SAĞLIKLI BİR YAŞAM SUNMAK”

Girdiği tüm pazarlarda güvenilir, yüksek kaliteli ve inovatif ürünleriyle müşteri memnuniyetini her geçen gün artıran Fakir Hausgeräte sektör liderliğini başarıyla koruyor. “Köklerden Geleceğe” sloganı ile yenilemeye başladığı marka kimliğiyle yeni bir yolculuğa çıkan Fakir Hausgeräte, mağazalarının açılışlarını da gerçekleştiriyor. iYO ile iyiliğin merkezinde bir marka yaratan Fakir Hausgeräte, iyi yaşam ve teknolojiyi buluşturuyor. Business Türkiye okuyucuları için sorularımızı yanıtlayan Fakir Hausgeräte Pazarlama ve Perakende Direktörü Zümrüt Tamer, marka yolculuklarını ve yeni markaları olan iYO ile ilgili hedeflerini bizlere aktarıyor.

“Köklerden Geleceğe” sloganı ile çıktığınız yolculuğun hikayesini ve dönüşümün ardındaki felsefeyi sizden dinleyebilir miyiz?

Saruhan Holding’in çatısı altında faaliyetlerini sürdüren Fakir Hausgeräte olarak 90 yıllık köklü geçmişimizden aldığımız güçle “Köklerden Geleceğe” sloganı ile yenilemeye başladığımız marka kimliğimizle heyecan dolu bir yolculuktayız. Uzun zamandır üzerinde çalıştığımız yeni marka kimlik dönüşümünü uygulamaya başladık. Değişen logomuzun yanı sıra daha dinamik bir yapı ile birçok noktada dönüşüm yaşıyoruz. Günümüz dünyasında tüketicilerimize ilk dokunduğumuz, görünen yüzümüz web sitemiz ve sosyal medya hesaplarımızı yeniledik. Aynı zamanda yeni logomuzla misafirlerimize eşsiz bir deneyim yaşatmak üzere tasarlanan Fakir Hausgeräte mağazalarımızın açılışlarını gerçekleştiriyoruz. Fakir Hausgeräte olarak her zaman gelişmeye açık bir motto ile yenileniyor ve dönüşüyoruz. İlk günden bu yana tüketicilerimizin ihtiyaçlarını en kaliteli, en güvenilir ve en son teknoloji ile en üst seviyede hizmetle karşılamayı önceliklendirdik. İçerisinde bulunduğumuz yeni stratejimiz kapsamında yaptırdığımız araştırmalarla gördük ki Fakir Hausgeräte, teknolojiyi takip eden, performansı önemseyen, pratik ve hayatı kolaylaştıran ürünleri tercih ederek yeni deneyimler yaşamaktan oldukça hoşlanan bir kitleye hitap ediyor. Hedef kitlemizi doğru analiz ederek oluşturduğumuz yol haritamızda köklerimizden aldığımız Alman gücü ile çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Teknoloji ile estetiği buluşturan, pratik kullanım imkanı sağlarken aynı zamanda ergonomik tasarımlara sahip, hayata eğlence ve heyecan katan ürünlerimizle fark yaratıyoruz. Marka olarak sağlıklı yaşamı sahipleniyor, bu bakış açısıyla hayatın her alanında içten dışa sağlığı ve iyiliği vurgulayarak adımızdan sıklıkla söz ettirmeyi hedefliyoruz. Tüketicilerimizin ihtiyaçları doğrultusunda sahip olduğumuz teknolojiyi daima bir adım öteye taşıyarak tüm kategorilerimize eklediğimiz yeni ürünlerle daha sağlıklı bir yaşam sunmayı planlıyoruz. Bu nedenle yeni trendleri takip ediyoruz. Odağımıza aldığımız sağlık ve iyiliği daha önce hiç sunulmamış teknolojilerle ürünlerimize entegre ediyoruz.

Fakir Hausgeräte için müşteri odaklılık ne anlama geliyor? Bu kapsamda yeni açılan deneyim mağazalarınızı ve hedeflerinizi anlatır mısınız?

Müşterilerimize birebir dokunarak onlarla sürekli temasta olmaya önem veriyoruz. Bu, bizler için oldukça anlamlı. Öncelikle değişen logomuzla daha dinamik bir yapı ile pek çok müşteri temas noktamızda değişikliklere imza attık. Günümüz dünyasında tüketicilerimize ilk dokunduğumuz, görünen yüzümüz web sitemizi ve sosyal medya hesaplarımızı yenileyerek kullanıcı dostu, müşteri odaklı bir hale getirdik. Diğer yandan yeni logomuz ve yenilenen kurumsal kimliğimiz ile açtığımız Ümraniye Medyan İstanbul AVM yeni konseptli deneyim mağazamızda müşterilerimize ürünleri yakından inceleme imkanı sağlıyor ve akıllarındaki her soruyu uzman satış ekiplerimizle beraber en doğru şekilde yanıtlıyoruz. Misafirlerimizin ürünlere birebir dokunma şansına sahip oldukları, dilediklerinde kahvelerini içebildikleri bir ortamda, uzman satış ekibimizden her türlü bilgi ve desteği almaları ile bizim için bu noktalar mağazacılık yaklaşımındaki değişimi simgeliyor. Tüm sevenlerimizi, günümüz dünyasında değer verdiğimiz deneyimin tam karşılığını sunan yepyeni mağazalarımıza bekliyoruz. Yeni konseptteki deneyim odaklı Fakir Hausgeräte mağazalarının sayısını ilk etapta 15’e, 2025 sonuna kadar da 50’ye çıkarmayı hedefliyoruz. Bu hedefler doğrultusunda köklü geçmişimizden aldığımız gücü teknoloji ile birleştirerek müşterilerimize yenilikler sunmaya devam edeceğiz.

“Kendisinin en iyi versiyonunu” keşfetmek isteyenlere sunduğunuz yeni markanız İYO’yu sizden dinleyebilir miyiz?

Fakir Hausgeräte, güvenilir teknolojisi ve kullanıcılarına konfor sağlayan ürünleriyle öne çıkan bir marka olarak uzun yıllardır tüketicilerine eşsiz teknolojiler sunuyor. Şimdi ise cilt bakımı ve yaşlanma karşıtı teknolojilerle öne çıkan yeni markamız iYO ile kadın veya erkek fark etmeksizin iyi yaşamı destekleyen ve hayat kalitesini artırmayı hedefleyenler için geliyoruz. iYO’nun içten dışa iyiliğinizi düşünen teknolojileri ile sektörde fark yaratacağına inanıyoruz. Markayı yaratırken ürünlerin tasarımından ambalajına, renk paletinden fontuna kadar özenli bir çalışma gerçekleştirildi. Ürünleri geliştirirken, iyi yaşam odağında hareket ettiğimizi söyleyebiliriz. Yeni markamız bu motto ile doğdu. Günümüz dünyasında kendisine önem verenlere “iyi yaşamak, iyi hissetmek senin özünde var” diyoruz. Türkçe’de “İyi yaşam odağı”, İngilizce açılımında “In your origin” kelimelerinden doğan iYO markamız İtalyanca’da “ben” anlamına geliyor.

iYO ürünleri ve özellikleri hakkında bilgi alabilir miyiz?

iYO’da ilk günden bu yana tüm süreçlerde marka danışmanımız Uzman Estetisyen Nur Bilen Yavuzer ile çalıştık. Kendisinin alanındaki uzmanlığının iYO’ya değer kattığı çok keyifli bir iş birliği içerisindeyiz. Çok emek verdiğimiz iYO’da iyi yaşam ile teknolojiyi buluşturan bir marka olarak kadın, erkek fark etmeksizin ihtiyacı olan tüm yaş kategorilerine hitap ediyoruz. Ergonomik ve yüksek teknoloji ile özenle geliştirdiğimiz ürünlerimizden cildi gençleştiren iYO Trio RF Facial Care, ultrasonik dalga ve radyo frekansı ile cildi canlandırıyor. iYO Ultrasonic Skin Scrubber & Lifter ise ultrasonik titreşim ve pozitif iyon teknolojisi ile derinlemesine cilt temizliği sağlıyor. Dudak çevresi bakım cihazımız iYO Revitalizing Eye Massager ise yatıştırıcı ısı terapisi, canlandırıcı sonic ve kırmızı ışık terapisi ile cildi gençleştiriyor. Yaşlanma karşıtı iYO Led Light Skin Booster, sarı, kırmızı ışık ve kızıl ötesinden yararlanarak cildin derinliklerine işleyerek canlanmasını sağlıyor. Boyuna ve vücuda bakım yapan iYO Face & Neck Collagen Booster ise micro current ve micro vibration teknolojileri sayesinde yaşlanma karşıtı etkiyi artırarak hücrelerin yenilenmesini sağlıyor.

Değerli okuyucumuz,

Bu haberin detayını Business Türkiye dergisinde bulabilirsiniz.