”HEDEFİMİZ ŞİRKETLERİN BÜYÜMELERİNİ HIZLANDIRAN ÇÖZÜM ORTAĞI OLMAK”
Tüm kullanıcıları için değer katan hizmetler yaratan Multinet Up, bugün farklı sektörleri birleştiren büyük bir ekosistemi yönetiyor. İşverenlere tasarruf olanakları sağlamasının yanı sıra oluşturduğu yeni nesil alışveriş deneyimi ile şirket çalışanlarının da hayatını kolaylaştıran şirket, güvenilir ve ilk tercih edilen çözüm ortağı olarak büyüyor. Business Türkiye okuyucuları için sorularımızı yanıtlayan Multinet Up CEO’su Ali Emre Sever, 2024 hedeflerini ve yeni hizmet alanları hakkında bilgileri paylaşıyor.
Multinet Up ekosistemi hakkında kısaca bilgi verebilir misiniz? Şirketlere ne gibi faydalar sunuyorsunuz?
Multinet Up olarak şirketlerin gider yönetimi süreçlerini kolaylaştırıcı yeni nesil çözümlerden oluşan, işverenlerin ve çalışanların tüm ihtiyaçlarına yanıt veren kapsayıcı bir platform sunuyoruz. Bu platform ile toplamda 1,5 milyondan fazla kart kullanıcısına, 37 binden fazla kurumsal müşteriye ve üye iş yeri ağımızdaki 57 binden fazla işletmeye hizmet veriyoruz. Temel hedefimiz, şirketlerin ticari hedeflerine ulaşmasını kolaylaştıran ve büyümelerini hızlandıran çözüm ortağı olmak.
Sizin için 2023’ün öne çıkan gelişmeleri nelerdi?
2023, hizmet yelpazemizi yeni ürün ve hizmetlerle geliştirdiğimiz, kurumsal iş birliklerimize hız verdiğimiz bir sene oldu. Geçtiğimiz sene sektörün de normale dönmesiyle birlikte MultiTravel’da önemli bir talep artışıyla karşılaştık ve ciromuzu 3 katına çıkardık. Şu an platformda bin 200 tane iş oteli mevcut. MultiTravel’ın Türkiye’nin en büyük kurumsal seyahat platformu olmasını hedefliyoruz. 2023’te odaklandığımız bir diğer çözümümüz ise esnek yan hak uygulamamız MultiFlex’ti. Çalışanların, şirket hediyelerini esnek şekilde yakıt, yemek ve marka kartlarına veya dijital kodlara dönüştürmesine olanak tanıyan bu uygulama, çalışanlarının veya bayilerinin performansını ödüllendirmek isteyen müşterilerimiz tarafından oldukça rağbet gördü.
Yakın zamanda duyurusunu yaptığınız MultiCar+ hakkında bilgi verebilir misiniz?
MultiCar+ Araç Yıkama, şirketlerin filo araçlarını avantajlı fiyat lar ve online rezervasyon imkanı ile yıkatmasına olanak sağlıyor. 700’den fazla araç yıkama noktasında hizmet veren MultiCar+ Araç Yıkama, kurumlar vergisinde yüzde 25 ve KDV’de yüzde 20’ye varan vergi avantajları, raporlanabilir altyapı, aylık tek fatura ile kolay muhasebe yönetimi gibi birçok fayda sunuyor. Şirketlerin araç sayısından bağımsız herhangi bir sınırlama olmaksızın filo araçlarının temizlik ihtiyaçları kolaylıkla karşılanıyor. 2024 itibarıyla filo yönetimi alanında pazar payımızı büyütmeyi hedefliyoruz.
Yeni hizmet kanalınız kurumsalseyahatcozumu.com hakkında bilgileri ve geliştirilme sürecinde kullanılan AI teknolojilerini anlatır mısınız?
kurumsalseyahatcozumu.com, MultiTravel’ın sunduğu kolaylık ve avantajları detaylı şekilde sergileyerek, şirketlerin iş seyahatleri kapsamındaki konaklamalarını daha etkin ve verimli şekilde yönetmelerine olanak tanıyor. 300’ün üzerinde yapay zeka aracı incelenerek bin saatten fazla süren çalışmalar sonucunda oluşturulan site, pazarlama ekibimiz tarafından büyük bir titizlikle tasarlandı. Teknolojik ilerlemelerimizin yansımalarından biri olan siteyle daha fazla şirkete MultiTravel’ı tanıtmayı ve bu şirketlerin kurumsal seyahat planlamalarını kolaylaştırıcı çözümlerimizden haberdar olmalarını amaçlıyoruz.
Yenilikçi teknoloji uygulamaları ve yapay zeka kullanımı gündeminizden hiç düşmüyor. Başka hangi alanlarda yapay zekayı işinize entegre ediyorsunuz?
Müşteri ile tüm temas noktalarımızda hem ön yüzde hem de arka ekiplerde müşteri temsilcilerimize destek olacak dijital temsilci takımı oluşturduk. Bu dijital takım yapay zeka, Speech Analytics, RPA, IVR, Chatbot ve hatta çok yeni eklenen teknoloji ChatGPT gibi farklı farklı teknolojiler kullanıyor. Şimdi, Open AI ile yaptığımız entegrasyon ile yapay zeka destekli botumuza artık insan sıcaklığı taşıyan ve bağlam anlayabilen ChatGPT entegrasyonu da eklendi. 5 kişilik bu dijital takım 143 insan gücünde çalışıyor ve 73 müşteri temsilcimizle birlikte aynı takımda görev alıyor. Dijital temsilcilerin sağladığı 7/24 destek ve hız müşteri memnuniyetimizi de olumlu etkiledi. Bu kapsamda “memnuniyet oranı” tüm kanallarda ortalama yüzde 90’a ulaştı. Müşteri deneyiminde memnuniyet ve dijitalleşme odağımıza 2023’te sürdürülebilirliği de ekledik. Böylece hem atığımızı minimuma indirdik hem de karbon ayak izimizi azalttık.
Yol haritanızda yeni dönemde neler var?
Yol haritamızda iki önemli stratejik hedefimiz var. İlki, çalışanlarıyla, ürünleriyle, süreçleriyle, teknolojisiyle ve know how’ıyla Multinet Up’ı merkeze koyan ve etrafında konumlanan tüm iş ortakları ve son kullanıcılarıyla birlikte kurumsal ihtiyaçlara çözüm üreten, sürdürülebilir ve değer yaratan B2B2E’ye hizmet veren bir platform oluşturmak. Diğeri ise tüm kararlarımızı elimizdeki veriye bakarak almak ve operasyonel mükemmelliğe ulaşmak. Oluşturduğumuz platform içinde meydana gelen etkileşimlerin sahip olduğumuz veya sahip olmayı planladığımız ham verisini, teknolojimiz ve süreçlerimiz sayesinde işleyip pazarlanabilir, anlamlı, odaklı ve katma değerli veriye çevirmeyi hedefliyoruz.
Değerli okuyucumuz,
Bu haberin detayını Business Türkiye dergisinde bulabilirsiniz.