“HEDEFİMİZ, BEBEK VE AİLE MEMNUNİYETİYLE SÜRDÜRÜLEBİLİR BÜYÜME SAĞLAMAK”

Türkiye’nin ilk online anne-bebek mağazası olarak sektöre yön veren ebebek, 2024 yılında hem yerel hem global ölçekte önemli başarılara imza attı. Ürün çeşitliliğini artırarak bebeveynlerin ve bebeklerin ihtiyaçlarına yönelik yenilikçi çözümler sunmayı sürdüren marka, aynı zamanda “Gelecek Bebeklerin” mottosu ile her aksiyonuna sürdürülebilirlik penceresinden bakmayı önemsiyor. ebebek Tekstil Direktörü Pınar Küçüktürköz, markanın 2024 performansını, 2030 vizyonunu, ürün güvenliği ve sürdürülebilirlik konularındaki çalışmalarını Business Türkiye okuyucularına anlatıyor.

Yüzlerce marka ve binlerce ürünü içeren zengin ürün çeşitliliğine sahip olan ebebek, aynı zamanda alanında Türkiye’nin ilk online mağazası olma özelliğini taşıyor. Öncelikle şirket olarak 2024 yılını nasıl geçirdiniz?

2024, ebebek için yenilikçi projelerin hayata geçirildiği ve sürdürülebilir büyümeye odaklandığımız önemli bir yıl oldu. Bebeveynlerin ihtiyaçlarını merkeze alarak ürün çeşitliliğimizi genişlettik. Mağaza alışveriş deneyimini iyileştirmek için yeni sergileme ve destinasyon alanları tasarladık. Kaliteyi erişilebilir fiyatlarla sunduğumuz koleksiyonlarımız sayesinde yılı hedeflerimizin üzerinde bir büyümeyle kapattık. Aralık ayında Londra’da açtığımız ilk mağazamızla, emekle hazırladığımız ürünlerimizi global ölçekte bebeveynlerle buluşturmanın gururunu yaşadık. Ayrıca e-ticaret kanalımızı geliştirerek çevrimiçi deneyimi iyileştirmeye odaklandık. Tüm bu başarılarımız, bebeveyn memnuniyetine de olumlu yönde katkı sağladı.

Geçtiğimiz aylarda ebebek tekstil departmanı olarak 2030 vizyonunuzu pekiştirerek “Sürekli Gelişim Ruhu” ile hedeflerinizi belirlediğinizi biliyoruz. Bu vizyonun detaylarını ve hedeflerinizi anlatır mısınız?

Tekstil departmanı olarak Türkiye’de ve dünyada “kaliteli ve güvenilir bebek giyim” denince akla gelen ilk marka olma hedefimiz için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Bugün olduğu gibi yarın da önceliğimiz bebeklerimiz ve bebeveynlerimiz olmaya devam edecek. Bu doğrultuda her adımımızda kaliteli, yenilikçi ve çevreye duyarlı ürünler sunmak ve memnuniyeti artırmak için çalışıyoruz. Sürekli Gelişim Ruhumuz (SGR) sayesinde her yeni günü bir öncekinden daha ileride tamamlamayı ilke edindik diyebiliriz

ebebek olarak ürün koleksiyonlarınızın içeriğini ve öne çıkan detayları öğrenebilir miyiz? Bu bağlamda ürün çeşitliliğinizi nasıl yönlendiriyorsunuz?

Yaptığımız işte bebeklere dokunduğumuzu bilmenin hassasiyeti ve sorumluluğuyla koleksiyonlarımızda onların konforunu ve bebeveynlerin pratik kullanım ihtiyaçlarını ön planda tutuyoruz. Tasarımlarımızda geniş yakaların, esnek kumaşların ve kolay açılıp kapanan fermuarların ön planda olduğunu paylaşmak mümkün. Ürünlerimiz, bebeklerin hassas cildine uygun, yumuşak dokulu ve ağırlıklı olarak yüzde 100 pamuklu kumaşlardan oluşuyor. Yenidoğan gruplarımızda, yüzde 100 organik koleksiyonlarımızın yanı sıra prematüre setlerimiz de bulunuyor. Temel ve basic ürünlerin yanında trendlere duyarlı bebeveynlerimiz için koleksiyonlarımızda güncel renkleri, detayları ve siluetleri de kullanıyoruz. Ayrıca anneler için hem hamilelik hem de emzirme döneminde rahatlıkla giyilebilecek günlük giyim, iç giyim ve pijama ürünleri koleksiyonumuzun vazgeçilmezleri arasında yer alıyor.

Bebek güvenliği konusundaki yaklaşımlarınızı ve sunduğunuz çözümleri öğrenebilir miyiz?

Bebek güvenliği, ürün tasarımlarımızın merkezinde yer alıyor. Düğme, fermuar ve ip detaylarını dikkatle kontrol ederek yaralanma riskini önlüyoruz. Kullanılan tüm malzemeler, alerjenik boyarmaddelere ve zararlı kimyasallara karşı uluslararası geçerliliği olan bağımsız laboratuvarlarda test ediliyor. Böylece bebeveynlerin içi rahat şekilde ürünlerimizi tercih etmesini sağlıyoruz.

Değerli okuyucumuz,

Bu haberin detayını Business Türkiye dergisinde bulabilirsiniz.