Yenilikleri çok sıkı takip ederek dinamik yapısını her zaman koruyan Türkiye’nin ilk e-ticaret platformu GittiGidiyor, bu yıl 20. yaşını kutluyor. Müşteri deneyimini her zaman en üst seviyede tutan şirket, odağında yer alan dijital dönüşüm ile birlikte yepyeni projelere de imza atıyor. Çevreye duyarlılık kapsamında çalışmaları da artarak devam eden GittiGidiyor’un en önemli hedefleri arasında gelecek nesillere daha iyi bir dünya bırakmak var. GittiGidiyor CMO’su Feyza Dereli Fedar bizlere söz konusu projelerin içeriklerini anlatırken hem sorularımızı yanıtladı hem de yeni kampanyaları hakkında bilgilendirme sağladı.
Geçtiğimiz aylarda 20. yaşını kutlayan GittiGidiyor, yeni yaşını “Keşfetmeye Bak” sloganıyla yola çıktığı reklam kampanyası ve yenilenen logosuyla taçlandırdı. “Keşfetmeye Bak” stratejisinin altında yatan dinamikleri ve marka yüzünün Elçin Sangu olduğu kampanyanızın içeriğini anlatır mısınız?
Türkiye’nin ilk online pazaryeri olarak bu sene 20. yaşımızı kutluyoruz. 2001 yılından bugüne kadar e-ticaret sektöründe öncü rolümüzü korurken aynı zamanda kullanıcılarımızın da online alışveriş deneyimini en iyi şekilde yaşamaları için çalışıyoruz. Her geçen yıl yükselişini sürdüren e-ticaret sektörünün önde gelen oyuncularından biri olarak, değişen tüketici yaklaşımlarını yakından takip ediyor ve bu beklentilere uygun hizmetler sunuyoruz. Genç ve dinamik bir kurum kültürüne sahip bir şirket olarak 20. yılımızda da aynı enerjiyle kullanıcılarımızın ihtiyaçlarına göre hareket ediyoruz. Her yıl olduğu gibi bu yıl da ürün çeşitliliğimizi artırırken, kullanıcılarımıza kendi ilgi alanları ve zevklerine uygun yenilikleri keşfedebilecekleri bir platform sunmayı hedefliyoruz.
Trendleri takip eden yenilikçi ve dinamik yapımızla 20. yılımızda logomuzu da yenilemeye karar verdik. Global trendleri takip eden ve daha sade bir tasarıma sahip olan yeni logomuz, teknolojinin ve alışverişin buluştuğu GittiGidiyor’da kullanıcılarımıza daha dinamik, keşfedecek yeniliklerin de olduğu bir alışveriş deneyimi yaratmayı ifade ediyor.
Değerli okuyucumuz,
Bu haberin detayını Business Türkiye dergisinde bulabilirsiniz.