Türkiye’nin lider elektronik perakendecisi denildiğinde akla Teknosa geliyor. Birçok araştırmada da en çok tercih edilen teknoloji marketi olarak Teknosa’yı görüyoruz. Teknosa’nın başarısının arkasındaki vizyonu ve çalışma prensibini bizlere anlatır mısınız?
Türkiye’de 20 yıl önce ‘Herkes için Teknoloji’ felsefesiyle teknoloji market konseptini hayata geçirdik. Kurulduğumuz günden bu yana tüketicilerin teknoloji ürünlerine erişimini kolaylaştırmak ve müşterilerimizin hayatına değer katmak için öncü adımlar atıyoruz. Teknosa’nın gücü, tüketicisini dinleyen, onların ihtiyaçlarına göre devamlı yenilenen ve operasyonel kabiliyetlerini sürekli geliştiren iş modelinden geliyor. Omnichannel (çoklu kanal) stratejisiyle yaşattığımız kesintisiz alışveriş deneyiminde çıtayı en yukarıya taşımak için yatırımlarımıza devam ediyoruz. Odağına insanı koyduğumuz, teknolojiyi etkin kullanırken, ileri veri analitiğini akıllı iş uygulamalarıyla bütünleştirdiğimiz bir dönüşüm yol haritamız var. Kararlarımızı müşterilerimizin ihtiyaçlarına ve eğilimlerine göre alıyor, tüm iş modellerimizi ve işlerimizi yeniden tasarlamaya ve Türkiye’de yeni nesil perakendeciliğin bayrağını ileriye taşımaya odaklanıyoruz. Paydaşlarımızla karşılıklı yarattığımız ve ülkemize karşı duyduğumuz güçlü “güven” duygusu geleceği planlarken de temel motivasyonumuz. Önümüzdeki dönemde, toplumun ihtiyaçları doğrultusunda teknoloji ve dijitalleşme alanında daha fazla değer yaratmayı hedefliyoruz. “Yeni Neslin ve Geleceğin Teknosa’sı” için müşterilerimizin güvenini ve gönlünü kazanmak her zamanki gibi temel önceliğimiz olacak.
Değerli okuyucumuz,
Bu haberin detayını Business Türkiye dergisinde bulabilirsiniz.