“YENİLİKÇİ VE YATIRIM ODAKLI BÜYÜME GERÇEKLEŞTİRİYORUZ”

Sunduğu yeniliklerle akaryakıt sektöründe dikkat çeken Aytemiz, istasyon ağını yatırımlarla güçlendirmeye devam ediyor. Türkiye genelinde 645 istasyona ulaşan Aytemiz, kalitesiyle fark yaratan market ve istasyon deneyimi ile yolculuklara değer katıyor. Markanın 2025 yılı hedefi istasyon ağını genişletirken, aynı zamanda ON 7/24 Market, elektrikli şarj noktaları ve Motorcu Dostu İstasyon konsepti gibi sunduğu ilklere yenilerini eklemek. Akaryakıt sektöründe dijitalleşme ve müşteri odaklı yenilikler doğrultusunda dönüşüm devam ederken şirket, akaryakıt istasyonlarını sadece akaryakıt dolum noktaları olarak değil, aynı zamanda sunduğu yenilikçi ve dijital çözümlerle farklılaşan birer hizmet merkezi olarak konumlandırıyor. Misafirleriyle kurduğu güçlü bağ ile “Bi Kere Aytemiz, Hep Aytemiz” dedirten Aytemiz, bu hizmet ağını yeni istasyon yatırımlarıyla sürekli olarak genişletiyor. Aytemiz, 2024 yılında istasyon sayısını 645’e yükseltirken, yeni istasyonlarında kaliteli hizmet anlayışının yanı sıra elektrikli araç şarj noktaları ve yeni nesil market konseptiyle de dikkat çekiyor. Sektörde ilk kez elektrikli şarj hizmetini sunan akaryakıt markası olan Aytemiz, artan şarj istasyonu talebini karşılamak hedefiyle 91 noktada hızlı ve kesintisiz şarj hizmeti sağlıyor. Markanın yenilik ve yatırım odaklı bu adımlarını Aytemiz Yatırım Direktörü İbrahim Nadiroğlu ve Aytemiz Satış Direktörü Tolga Parmaksız ile konuştuk.

“HİZMETLERİMİZİN ODAĞI MİSAFİRLERİMİZİN İHTİYAÇLARI”

”Aytemiz’in istasyon yatırımlarını müşteri odaklı hizmet ve yenilikçilik anlayışıyla sürdürüyoruz. Daima misafirlerinin sesine kulak veren bir şirket olarak attığımız her adımda hızla değişen ihtiyaçlara ve beklentilere yönelik çözümler geliştiriyoruz. Akaryakıt sektöründe uzun yıllardır koruduğumuz kaliteyi bugün sadakat uygulamalarımızdan elektrikli araç şarj hizmetlerine, marketlerimizdeki zengin ürün çeşitlerinden motorcu dostu hizmetlerimize kadar her alana taşıyoruz. Vizyonumuz, akaryakıt istasyonlarını çok yönlü hizmet alanlarına dönüştürmek. Müşterilerilerimize sadece akaryakıt değil, aynı zamanda iyi bir mola deneyimi de sunmayı hedefliyoruz. Yenilikçi ve müşteri odaklı bu çalışmalarımız sürerken istasyon yatırımlarımıza da aynı hızla devam ediyoruz. Yılın geri kalanı ve 2025’teki yatırımlarımızla birlikte Aytemiz’in yeni nesil hizmet anlayışını Türkiye genelinde yeni istasyonlarda misafirlerimizle buluşturacağız.

Bugüne dek yapılan yatırımlar hem Aytemiz misafirlerinden hem de bayilerinden tam not alıyor. Sunduğumuz hizmetler ve yeniliklerle Türkiye genelinde müşterilerimizin tüm ihtiyaçlarını karşılayabilecekleri önemli birer uğrak noktası olmayı başardık. Bunu hem yaptığımız müşteri araştırmalarında hem de istasyon ziyaretlerimizde görüyoruz. Bu artan ilgiyle birlikte terminal kapasitemiz, güçlü lojistik ağımız ve operasyonel mükemmelliğimiz ile akaryakıt istasyonu sahiplerinin ilk tercihleri arasında yer alıyoruz. Böylelikle hızla büyüyen istasyon ağımızla, sunduğumuz hizmetleri yaygınlaştırmaya odaklanıyoruz. Önümüzdeki yıl da sektördeki hareketliliği ve büyümeyi yenilikçi hizmetler ve güçlü yatırımlarla destekleyeceğiz.”

“SAHADAKİ BAŞARININ ARDINDA SAHANIN YILDIZLARI PROJESİ VAR”

“İstasyon yatırımlarımızın yanı sıra saha ekiplerinin memnuniyeti ve performansını da artırmayı hedefliyoruz. Sahanın Yıldızları projesiyle müşterilerle ilk teması sağlayan istasyon personellerinin ödüllendirilmesini ve çalışan bağlılığını artırmayı amaçlıyoruz. Bu projeyle çalışan deneyimini, mutluluğunu ve müşteri memnuniyetini sürekli olarak geliştirmeye odaklanıyoruz. Sahanın Yıldızları ile istasyonlarımızdaki ekiplerimizin önemli rolünü ve müşterilerle kurduğu ilk teması ön planda tutuyoruz. Bu program sayesinde çalışanlarımızın motivasyonunu artırırken aynı zamanda müşteri memnuniyetini sürdürülebilir şekilde iyileştirmeyi amaçlıyoruz. Büyüyen ve gelişen ekiplerimiz, yeni nesil hizmetlerimiz ve genişleyen istasyon ağımızla Türkiye’ye en iyi yolculuk ve mola deneyimini sunmaya devam edeceğiz.”

Değerli okuyucumuz,

Bu haberin detayını Business Türkiye dergisinde bulabilirsiniz.