2020 YILININ ÖN PLANA ÇIKACAK TÜKETİCİ TRENDLERİ RAPORU
Xtrlarge.com sitesinde yer alan habere göre Ford’un bu seneki tüketici trendleri raporunda ana başlığı, tüketicilerin dijital çağda yaşadıkları yalnızlık duygusu oluşturuyor.
Otomotiv devlerinden Ford son sekiz yıldır bir tüketici trendleri raporu hazırlıyor. Bu seneki bulguları içeren “2020 Yılı Trend Raporu” Amerika, Asya, Avrupa ve Orta Doğu’da 14 ülkeyi kapsıyor. Rapor tüketicilerin teknoloji ve dijitalleşme sonucu sürekli değişen bir dünyada kurumlara, markalara ve çevrelerindeki insanlara güven konusunda sıkıntı yaşadıklarını ortaya koyuyor. Tüketiciler şirketlerin doğru şeyi yaptığına inanmak istiyor, ancak bunun için net sebeplerin kendilerine sunulmasına ihtiyaç duyuyor. Tüketici trendleri raporuna göre insanlar dünyadaki değişimler karşısında kendilerini giderek daha fazla bunalmış gibi hissederken bu durum geçmişe göre markalara daha az güvenme ve çevrelerindeki insanlarla bağlantı kurma konusunda daha fazla zorluk ile sonuçlanıyor. Araştırmaya katılan yetişkinlerin yüzde 45’i sık sık kendisini yalnız hissettiğini ifade ederken raporda bu durumun markalar için fırsata dönüşebileceğine işaret ediliyor. Yalnızlık duygusu içindeki tüketicilerin, kendilerine özel çözümler ve tekliflerle daha rahat ve bağlantılı hissetmelerine yardımcı olunması mümkün deniliyor. Katılımcıların yüzde 58’i iklim değişikliğiyle mücadele konusunda çaresizlik duygularının baskın olduğunu belirtirken katılımcıların yarısından azının elektrikli araç kullanma, ortak araç kullanımı, toplu taşımayı tercih etme gibi çevreci ulaşım yöntemlerini seçtiği de rapor ediliyor. Ford raporunda 2020 için dikkat çeken tüketici trendleri ise şöyle sıralanıyor:
Değerli okuyucumuz,
Bu haberin detayını Business Türkiye dergisinde bulabilirsiniz.