Bir iş gününde milyarlarca e-posta gönderiliyor. E-posta trafiği gün geçtikçe artıyor. Birçok kişi e-posta gelen kutusunu yönetirken zaman kaybediyor. Gelen kutusunun kontrolünü sağlamak ve e-posta yığınını hafifletmek için uzmanların yöntemlerine yer verdik
2000 yılında kurularak Türkiye’de teknoloji market konseptini hayata geçiren Teknosa, yeni neslin ihtiyaçlarına ve eğilimlerine göre tüm iş modellerini yeniden tasarlayarak yeni nesil perakendeciliğe yön veriyor. 2015 yılından bu yana Teknosa CEO’su olarak görevine devam eden Bülent Gürcan, CEO olmayı ve Teknosa’yı anlattı.
BİLDİRİMLER KAPANMALI
redheadPR’ın kurucusu ve yöneticisi Sara Tye şöyle ifade ediyor: “Hiçbir e-postanın 10 saniye içerisinde yanıtlanması gerekmez. Bekleyebilirler ve telefonunuzdaki uyarılar sizin dikkatinizi dağıtacaktır. Titreşim çok daha kötü. Toplantınızın ardından e-postanızı açın, gözden geçirin, önceliklendirin ve dosyalayın.”
E-POSTALARI KONU SATIRIYLA ETİKETLEMEK
GPS Goal Trak yazılım şirketinin kurucusu Richard Davies okuyucunun derhal eylem gerektiren mesajları önceliklendirmesini kolaylaştırmak için e postaları açık bir şekilde etiketliyor. Bunu konu satırının başına, bilgi istendiğinde “<Bilgi>”, alıcının eyleme geçmesi beklendiğinde “<Eylem>” ve görüş ya da geri bildirim beklendiğinde ise “<Yorum>” yazarak yapıyor.
Değerli okuyucumuz,
Bu haberin detayını Business Türkiye dergisinde bulabilirsiniz.