“30. YILIMIZDA TOPLUMA FAYDA SAĞLAYAN PROJELERİMİZİ ARTIRMAYI HEDEFLİYORUZ”
Tam 30 yıldır “Türkiye’nin Saatçisi” olarak anılan ve başarı grafiğini her geçen gün daha yukarıya taşıyan Saat&Saat, bugün sektöründe en çok tercih edilen markalardan biri konumunda. Sadece ülkemizde değil global arenada da başarılı büyümesini sürdüren şirket, aynı zamanda sosyal sorumluluk projelerine verdiği öncelikle öne çıkıyor. Business Türkiye okuyucuları için sorularımızı yanıtlayan Saat&Saat Yönetim Kurulu Başkanı Ramazan Kaya, 30. yıl kutlamalarının detaylarını ve gelecek hedeflerini bizlerle paylaşıyor
Çeyrek asırlık bir başarıyı kutladığınız 2024 yılı elbette şirketiniz için ayrı bir öneme sahip. Sektörünün güçlü ve köklü kuruluşu Saat&Saat olarak bu yıl 30. yaşınızı kutlarken yaptığınız çalışmaları ve geldiğiniz noktaya dair değerlendirmelerinizi alabilir miyiz?
1994 yılında kurduğumuz Saat&Saat’in 30. yılı vesilesiyle el bette bu yıl bizim için oldukça önemli. 30 yıllık geçmişiyle Saat&Saat bugün geldiği noktada artık “Türkiye’nin Saatçisi” olarak anılıyor ve bu vizyonunu yenilikçi projelerle pekiştiriyor. Yolculuğunun başından bu yana dünyanın en prestijli markalarının distribütörlüğünü alarak büyük bir başarıya ula şan markamız Türkiye’de saat deyince akla gelen markaların başında geliyor. Biz de 30. yılımızı kutlamanın verdiği büyük heyecan ve motivasyonla bu yılı özellikle müşteri sadakatini daha da güçlendirdiğimiz, marka bilinirliğimizi en üst seviyeye çıkardığımız ve en önemlisi topluma fayda sağlayan projelerimizi sürdür düğümüz bir yıl olarak geçirmek üzere imaj çalışmalarımıza ağırlık verdik. 30. yılımıza özel esprili kurgusuyla izleyenleri gülümseten bir reklam filmine imza attık. Filmimizde bizlerin kendine özgü “saat” ve “zaman” yönetimi anlayışına odaklandık. Birçok TV kanalında ve dijital mecralarda yayına giren reklam filmimizle birlikte farklı illerdeki açık hava iletişimlerimizi başlattık. 30. yılımıza özel tasarladığımız vitrin görselleri ve alışveriş çantalarını Türkiye’deki tüm mağazalarımızda müşterilerimizle buluşturduk. Ayrıca yeni yaşımızı yakın zamanda uluslararası iş ortaklarımız, sanat, cemiyet ve medya dünyasından çok değerli isimler ve kıymetli yol arkadaşlarımız eşliğinde Çırağan Sarayı’nda gerçekleştirdiğimiz görkemli bir kutlamayla taçlandırdık. Tüm bunların yanı sıra, sosyal sorumluluk projelerimize ara vermeden devam ediyoruz. Özellikle çocuklara zaman yöne timini öğretmek amacıyla 3 yıl önce başlattığımız projemiz de bu yıl 100 bin öğrenciye ulaşıyoruz. Bu projemizi devam ettiriyor ve Türkiye genelinde yaygınlaştırarak yüz binlerce öğrenciye ulaşmayı hedefliyoruz. Hepimizi üzüntüye boğan 6 Şubat depreminden etkilenen geleceğimizin teminatı çocuklarımız için deprem bölgesinde konteynır hobi alanları kurarak çocuklarımızın güzel zaman geçirip, depremin psikolojik yaralarını atlatmalarına yardımcı olmaya çalıştık ve bu projemizi bu yıl da devam ettiriyoruz. Sözün özü yalnızca bu yılı değil, ilerleyen yıllarımızı da büyümeye devam ettiğimiz ve toplumumuza fayda sağlayan projelerimizi güçlendirdiğimiz atılımlarla taçlandıracağız.
Yerel ve global ölçekte hedef projeleriniz olduğunu biliyoruz. Bu bağlamda, söz konusu yurt içi ve dışı faaliyetlerinizden, gelinen noktadan ve hedeflenen yatırımlarınızdan bahsedebilir misiniz?
Perakende, toptan, e-ticaret kanalı, pazaryerlerinde aynı anda var olarak omni-channel bir satış stratejisi benimsiyoruz. Bu stratejimiz doğrultusunda, müşterimize dokunduğumuz teknik servis, müşteri hizmetleri, sosyal medya gibi tüm temas noktalarında müşteri deneyimini iyileştiriyor ve yeni teknolojileri entegre ediyoruz. Türkiye’de yaygın bir mağaza ve bayi ağına sahibiz. Şu anda Türkiye’de 158 mağaza ve shop in shop, 469 bayi, www.saatvesaat.com.tr ve pazaryerleri ile hizmet veriyoruz. Bu sayıyı artırmaya yönelik çalışmalarımızı sürdürüyor ve önümüzdeki 3 yıl içerisinde Türkiye’de 34 yeni mağaza daha açmayı planlıyoruz. Yurt dışında da hem lisanslı markalar hem de ortaklıklarla Ortadoğu, Balkanlar, Kuzey Afrika, Asya ve Doğu Avrupa olmak üzere yaklaşık 15 ülkede hem perakende hem de distribütör olarak faaliyet gösteriyoruz. Lisanslı iş ortaklığımız olan markalarımızla yurt dışındaki operasyonlarımızı büyütmeye yönelik çalışmalar yapıyoruz. Bu kapsamda şu an 3 mağaza ile hizmet verdiğimiz Balkan ülkelerinde 3 sene içerisinde 6 mağaza daha açmayı hedefliyoruz
Değerli okuyucumuz,
Bu haberin detayını Business Türkiye dergisinde bulabilirsiniz.