“HEDEFİMİZ, TÜRKİYE’NİN GLOBAL MARKASI OLMAK”
Sektöründe öncü adımlarıyla başarılı yolculuğunu sürdüren Yıl-Et, global marka olma yolunda emin adımlarla ilerliyor. Sürdürülebilir hayvancılık politikalarının takipçisi olan şirket, teknolojik gelişmeleri yakından izleyerek günümüzün ihtiyaçlarını ve gerekliliklerini öncelik haline getiriyor. Lojistik merkezlerine yatırım yaparak uluslararası pazarlarda güvenli adımlar atıyor. Yıl-Et Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Yıldırım, ülke ekonomisine ve istihdamına katkı sağlamayı en önemli sorumlulukları olarak gördüklerinin altını çiziyor.
“ÜLKEMİZİN BAYRAĞINI YURT DIŞINDA DALGALANDIRMAYA DEVAM EDECEĞİZ”
Yıl-Et, sektörde attığı önemli adımlarla birçok rakibine göre yeniliklerde öncü olan bir şirket. Kırmızı etin beslenme ve toplum sağlığı açısından yeri ve önemi nedeniyle talebi karşılayacak güvenilir kırmızı et arzının karşılanması kritik konulardan biri. Biz de bu konuda gerekli yatırımları gerçekleştirmemiz sebebiyle hem yurt içi hem de yurt dışı pazarında çok fazla talep gören bir markayız.
”SÜRDÜRÜLEBİLIRLİK HEDEFLERİMİZ DOĞRULTUSUNDA ÇALIŞMALARIMIZA DEVAM EDİYORUZ?
Kırmızı et sektörü için üretim maliyetleri, kalite, markalaşma, fiyat istikrarı, mera kalitesi, nitelikli iş gücü, Ar-Ge ve inovasyonun etkin kullanılması, hayvan sağlığı ve kayıtlılık önem arz ediyor. Bu doğrultuda sürdürülebilir hayvancılık politikalarının oluşturulması, tarımsal üretim, tarımsal sanayi, çevre ve insan sağlığı açısından bütünsel bir yaklaşım
içerisinde doğru uygulanabilmesi açısından oldukça gerekli. Her birimiz, bugün için çalışmalarımızı sürdürürken diğer yandan yarınlar için kaynaklarımızı korumaktan ve doğru adımlar atarak geleceğimizi düşünmekten de sorumluyuz. Türkiye’nin global markası olma yolunda atmış olduğumuz adımlarla sürdürülebilirlik hedeflerimiz doğrultusunda çalışmalarımıza devam ediyoruz.
Değerli okuyucumuz,
Bu haberin detayını Business Türkiye dergisinde bulabilirsiniz.