Finansal teknolojiler ve ödeme sistemleri alanında faaliyet gösteren Multinet Up, yeni nesil çözümleriyle firmalara tasarruflu gider yönetimi hizmeti veriyor. Çalışanlara bağlı giderler yönetiminde yemek kartı, akar- yakıt, esnek yan haklar, ödüllendirme, seyahat ve konaklama çözümleri sunan şirket, toplu satın alma gücü ile KOBİ ve mikro işletmelerin hemen hemen tüm operasyonel giderlerini yönetmelerini sağlıyor. Tüm pazarlama faaliyetlerinde data ile karar verdiklerini ve böylece daha analitik, ölçümlenebilir ve sonuç odaklı olarak çalıştıklarını ifade eden Multinet Up Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Bora Işık sorularımızı yanıtladı. Işık; tüm süreçlerini uçtan uca dijital olarak yürüten bir şirket olarak, zorlu dönemde bu avantajlardan en üst seviyede yararlandıklarını da belirtti.
Multinet Up, yemek kartı şirket olarak kurul- muş, teknoloji ve startup yatırımları ile bugün lider bir fintech grubuna dönüşmüş bir şirket. Genel olarak şirketinizin ürün ve hizmet içeriklerini sizden dinleyebilir miyiz?
Belirttiğiniz üzere; finansal teknolojiler ve ödeme sistemleri alanında faaliyet gösteriyoruz. B2B’de yeni nesil çözümlerimizle firmalara tasarruflu gider yönetimi hizmeti veriyoruz. Örneğin çalışanlara bağlı giderler yönetiminde yemek kartı, akaryakıt, esnek yan haklar, ödüllendirme, seyahat ve konaklama çözümleri sunuyoruz. Çalışanlara bağlı olmayan giderler yönetiminde toplu satın alma gücümüz ile KOBİ ve mikro işletmelerin hemen hemen tüm operasyonel giderlerini yönetmelerini sağlıyoruz
Pandemiyle birlikte pazarlama alanında ne gibi yenilikler ve değişimler gözlemlediniz? Zorlaşan rekabet dinamiklerine karşı, şirket olarak yarattığınız farklılıklar ve stratejiler neler oldu?
Aslına bakarsanız pazarlama her zaman için dinamik bir alandı fakat pandemi süreciyle birlikte hayatımıza bambaşka bir tempo girdi. Toplumsal ve günlük yaşamın çeşitli unsurlarca farklılaşması, bireylerin tüketim alışkanlıklarında ciddi değişikliklere neden oldu. Pazarlama profesyonellerinin hedef kitleye yabancılaşmaktan korktuğu, en güçlü içgörüleri tekrar tekrar sorguladığı dönemlere şahit olduk. Her ne kadar hayat bugün olağan akışına çok büyük ölçüde dönmüş olsa da, markaların hedef kitleleri ile kurdukları bağ eskisine göre daha kırılgan. İhtiyaçların ve beklentilerin değiştiği bu son iki senelik süreçte yepyeni müşteri profilleri doğdu, hedef kitlenin davranışları farklılaştı. Değişen koşullara daha esnek, daha yenilikçi ve daha cesaretli bir şekilde yanıt vermek zorunda kaldığımız bu dönemde, Multinet Up’ta çevik çalışma modelini benimsemiş bir kurum olmamızın sağladığı avantajlardan yararlandık. Tüm pazarlama faaliyetlerimizde uzun vadeli planlamalar yerine; hedef kitlenin ihtiyaçlarını zamanında tespit etmeye, somut fark yaratmaya, gerçek zamanlı iletişimlere odaklandığımız daha kısa vadeli projeler hayata geçirdik. “Test et – yanıl” mantığıyla hareket ederek farklı kampanya, mecra, değer önermesi ve bileşenleri sürekli kontrol grupları ile ölçümledik.
Değerli okuyucumuz,
Bu haberin detayını Business Türkiye dergisinde bulabilirsiniz.