Köklü geçmişlerinin verdiği tecrübeyi, dinamik yapısıyla birleştiren Özgörkey Otomotiv, müşterileriyle oluşturduğu karşılıklı güven ilişkisiyle her geçen gün sektöründe başarıyla büyüyor. Geçtiğimiz zorlu yılı, yüksek performansla kapatan şirket, değişen tüketici alışkanlıklarına entegre olurken teknolojiyle olan bağını da her geçen gün kuvvetlendiriyor. Elektrikli araç satışına da başlayarak gelişimlere açık profilini koruyan şirketin Satış Müdürü Beyhan Akyurt; satışlara yönelik stratejilerini, elektrikli otomobil BMW İX3’e olan ilgiyi ve hedeflerini bizlerle paylaştı.
Özgörkey Otomotiv bünyesi altında yer alan BMW markasının satış müdürü olarak, ülkemizde özellikle Covid-19’un başlamasıyla lüks araç satışlarını nasıl değerlendiriyorsunuz?
Covid-19’un başlamasıyla dünya ekonomisi oldukça kötü etkilendi. Buna rağmen lüks otomobil satışlarında bir düşüş gözlemlemedik. Genel olarak yapısal nedenlerle lüks otomobil sektörü pandeminin başlangıcında yaşanan şok etkisiyle bir süre küçülmeye gitse de, tüketicimiz bazı alışkanlıklarını özenle korudu. Bunun en önemli sebebi de, müşterilerin sürüş esnasında kendilerini güvende hissetmek istemeleri. Alıştıkları sürüş konforundan da vazgeçmek istemeyen tüketicilerimiz, kalıcı ve sorun çıkarmayacak, sağlam gördükleri ürünlere karşı daha yakın hissediyorlar. Nitekim biz de 2019 yılına kıyasla satışlarımızı 2020 yılında %35 arttırmış bulunuyoruz. 2021 yılında hedefimiz bu oranı daha da yukarıya çıkarmak olacaktır.
Değerli okuyucumuz,
Bu haberin detayını Business Türkiye dergisinde bulabilirsiniz.