Son yıllarda yaşanan özellikle teknolojik ve ekonomik ge lişmeler şirketlerin var olan pazarlama anlayışına da aynı değişimleri yansıtıyor. Müşteri yönelim ve tercihleri farklılaşırken, artık sadece hizmet sunma anlayışı yetmeme ye başladı. Duygu odaklı ve müşteriler için bireyselleştirilmiş hizmetler ile birlikte markalarda da “deneyim odaklı yeni bir pazarlama stratejisi” işlevsellik kazanmış durumda. Tüketiciyle samimi ve açık ilişkiler kuran markalar, artık sadece bir “ürün” değil; bireylerin yaşamlarına temas eden, ihtiyaçlarını dinleyen ve anlayan, derin bağlar kurabildikleri adeta yakın dostları. Bu ilişkiyi kurabilmek ise tam anlamıyla bir strateji ve marka yönetim yeteneği.
Değerli okuyucumuz,
Bu haberin detayını Business Türkiye dergisinde bulabilirsiniz.